Бренд від Apple почав асоціюватися з цілою категорією продуктів, зазначають експерти.

Експерти втім зазначають, що "для Apple така ситуація не так вже й хороша, як може здатися на перший погляд. Одним з найбільших побоювань всіх корпорацій є ймовірність настільки широкого поширення і впізнавання торгової марки, що вона перестає асоціюватися з самою компанією або пристроєм".

У результаті бренд визнається загальним для всього класу продуктів і стає захищеним від судових претензій, навіть якщо його використовує якась невідома компанія.

В якості прикладів фахівці наводять бренди "аспірин" і "героїн", які колись належали фармацевтичному виробникові Bayer. Те ж саме стосується колишніх торгових марок "ескалатор", "термос" і "йо-йо". Компанії Xerox ледь вдалося відстояти права на власний бренд. Втім, споживачі все одно звикли називати будь-який копіювальний апарат "ксероксом", навіть не замислюючись, що це лише назва корпорації, яка першою випустила автоматичний копір.

В IT-індустрії можна згадати компанію Google, з назвою якої сьогодні у багатьох асоціюється інтернет-пошук.