Габаритна довжина і висота хетчбека зменшилася на 70 і 10 міліметрів відповідно — до 3960 і 1492 міліметрів, при цьому колісна база автомобіля залишилася колишньою — 2540 міліметрів.

Маса базового Peugeot 208 в порівнянні з попередником знизилася на 173 кілограми — до 975 кілограмів. Представники французького виробника також зазначили, що в конструкції хетчбеків використовується 25% екологічно чистих матеріалів, які або пройшли вторинну переробку, або мають природне походження. Здебільшого ці матеріали являють собою полімерні композити.

У нових хетчбеках будуть трьохциліндрові двигуни VTi об’ємом 1,0 і 1,2 літра. Потужність цих агрегатів офіційно поки не називається, проте раніше повідомлялося, що їх віддача складе 75 і 100 кінських сил відповідно. Крім цього, для автомобіля будуть доступні п’ять дизельних агрегатів, деякі з них отримають комплект мікрогібридних технологій, що включають систему "старт-стоп".

Надалі гамма модифікацій Peugeot 208 розшириться. В кінці наступного року відбудеться прем’єра "зарядженого" варіанту моделі, для якого, як очікується, буде відроджено найменування GTI.