“Якщо говорити в цілому, то інтернет-реклама на сьогоднішній день займає трохи більше 4% від усіх бюджетів реклами в Україні. Але, при цьому, вона дуже швидко росте. Це динаміка 60%, а по окремих інструментах - 80% за рік. За експертними оцінками, ми сподіваємося, що в 2011 році ринок складе близько 400 млн. грн.”, - сказав генеральний директор рекламного агентства Євген Шевченко.

У пошукових системах обсяг української реклами зростає більш ніж удвічі щороку, кажуть у компанії Google. Здебільшого це відбувається за рахунок малого бізнесу, а також інтернет-компаній. Проте, і великі підприємства починають вкладати у всесвітню мережу все більше коштів.

“Україна для Google є найбільш швидкозростаючою країною в Східній Європі за останні кілька років”, - зазначив керівник розвитку бізнесу Google в Україні Дмитро Шоломко.

Вже зараз багато компаній залучають через інтернет до 70% своїх клієнтів. Зокрема, це стосується автодилерів, які при цьому в інтернет вкладають до 40% своїх рекламних бюджетів, кажуть експерти.