Кожна з робіт - звертання до вищих прошарків національної культури після тривалої відсутності в ній. Демонстрація глибинного розуміння японського театру "No" XIV століття з усіма його невід'ємними атрибутами - масками та тканими золотом і розшитими шовком кімоно.

“Для мене самого мистецтво театру "Nо" довгі роки залишалося таємницею. Щоразу, коли я бував на цих виставах, я опинявся в подорожі, яку складно пояснити, осмислити. Це світ, який знаходиться окремо від звичної реальності, який потребує розуміння кодів та символів цього театру. І першому тісному контакту з ним я завдячую саме своєю любов’ю до одягу”, - каже художник, дизайнер Кензо Такада.

За словами мистецтвознавців, трактування Кензо культури власного народу - унікальне. Зокрема, зображення себе на полотнах уособлює повну відвертість почуттів перед світом, що не властиве японцям. Особливість знаходять і у деталізації, притаманній оку дизайнера. Втім, "модний досвід" відіграє і негативну мистецьку роль. Адже, часто присутні продовжують шукати в художніх роботах лише відомого кутур’є.
У різні часи роботи Кензо експонувалися у галереях Парижа, Мюнхена, Буенос-Айреса, Марокко та Москви.