Ряйконен відомий "поціновувач" сну

При бажанні Кімі можна звинуватити у чималій кількості речей, які на думку його колег по цеху не личать пілотові Формули-1. Тут вам і пристрасть до міцних напоїв, і надмірне захоплення нічними гулянками, і, відповідно, вміння спати так довго і міцно, що з гармати не розбудиш.

Кажуть, ще за пів години до старту першої у своїй кар’єрі гонки Формули-1 Ряйконен безтурботно похропував. Та перегонів він не проспав і лишень вийшов на старт змусив усіх забути про власні огріхи. У ту мить він продемонстрував, що вміє робити найкраще у власному житті - пілотувати болід Формули-1.

ФІА не хотіла видавати Ряйконену ліцензію

Перед сезоном 2000 року ФІА не хотіла видавати Ряйконену ліцензію, адже до того він провів лише 23 гонки у молодшому класі, 13 з яких до слова виграв. Та Петер Заубер, власник першої команди Кімі, добився дозволу і не пошкодував про це. У дебютній гонці в Австралії фін пробився в очки. А в підсумку сезону Заубер посів найвище у власній історії місце в кубку конструкторів - 4.

Успіх молодого пілота не залишився поза увагою великих світу Формули-1. Трирічний контракт із Заубером було розірвано. За це, якщо вірити чуткам босу Макларена Рону Денісу, довелося заплатити 28 мільйонів євро. Як би там не було Ряйконен став пілотом срібних стріл. Лише цього року Петер Заубер скаже, що вважає перехід Кімі до "Макларена" помилкою. І з ним важко не погодитися.

Повторити успіх Кімі у "Макларені" так і не зумів

В Уокінгу фін провів 5 сезонів, змінивши в кокпіті свого співвітчизника дворазового чемпіона світу Хакінена. Однак повторити успіх Кімі у "Макларені" так і не зумів. Щоправда, вини самого пілота в невдачах було не так і багато. Доки він виступав за "Макларен", то постійно наче був під наглядом якого фатуму, що не дозволяв підійняти над головою чемпіонський трофей.

2003 рік Макларен розпочав на практично тому ж боліді, що й попередній сезон, у той час коли конкуренти зробили значний крок вперед. І попри згаданий факт, Кімі здобув свою першу перемогу, та незважаючи на кілька сходів через технічні проблеми у заліку поступився лише Міхаелю Шумахеру.

Сезон ж 2005 року став для Кімі таким, що міг би зламати волю до перемогу будь-якого спортсмена. Більшість авторитетних спеціалізованих видань назвуть Ряйконена пілотом року, однак титулів від цього не добавилося. Наскільки вдало проводив сезон Кімі, настільки невдалим він став для тих, хто відповідав за надійність боліда. Тричі на гран-прі Європи, Сан-Маріно та Німеччини Айсмен, як на ту мить вже називали Ряйконена, впевнено лідирував і сходив через проблеми з технікою. І незмінно помилками Кімі користувався його головний конкурент Фернандо Алонсо, який у тих гонках фінішував першим. Ще були 2 штрафи за зміни двигунів, проблеми із шинами та безліч неприємних дрібниць, які не були виною пілота та зрештою вилилися у 21 очко відставання від Алонсо на фініші чемпіонату.

Кар’єра рухнула у 2006 році

Злам у кар’єрі фіна настав у 2006. Наприкінці сезону Міхаель Шумахер оголосив про завершення кар’єри, а через кілька днів після цього "Феррарі" оголосила, що семиразового чемпіона світу замінить саме Кімі Ряйконен. І зрештою перший ж рік став для Айсмена тріумфальним. Проваливши першу половину сезону, Кімі почав здобувати перемогу за перемогою у другій. І зрештою, підійшовши до фінальному етапу у Бразилії в статусі аутсайдера, в боротьбі за титул зумів втерти носа обом пілотам саме того "Макларена" в якому провів 5 років. Хемілтон та Алонсо відставали від нового чемпіонат світу всього на одне очко.

Він чемпіон світу, найбільш оплачуваний пілот великого цирку, у нього красуня дружина та безліч хобі. Та Кімі ніколи не любив зайвої уваги. Життя в об’єктиві - це не для нього. Саме бажання "сховатися" від ажіотажу вболівальників та преси стало одним з факторів рішення яке шокувало авто-спортивну спільноту.

З 2010 року Кімі Ряйконен учасник чемпіонату світу з класичного ралі. І хоча значними успіхами фін поки похвалитися не може, але він всього другий у історії пілот, який здобував очки і у Формулі-1 WRC. Фахівці сходяться на думці, що із Ряйконена міг би вийти не поганий ралійний пілот, але його місце в іншому автомобілі. Кімі уже отримав такий бажаний перепочинок від світла софітів і схоже сам розуміє, що пора знову взятися за те, що він вміє найкраще.