Кожної весни компанія готує 400 нових моделей - від гумових чобіт до балеток, від сандалів до мокасинів.

"Жінки мають безліч коричневих та чорних туфель. Ми хочемо додати трохи кольору, аби вони отримували більше задоволення від покупок. Думаю, така ідея матиме успіх", - каже керівник компанії Ахім Габор.

Це взуття, як і більшість моделей, які виготовляють у Розенхаймі, прототип. Масове виробництво - за кордоном, зокрема у Португалії, Австрії та Словаччині. Щороку фірма випускає 6 мільйонів пар взуття.

"Gabor - це високі стандарти якості. Ми маємо власні фабрики. Легко поїхати в Азію і знайти постачальника такого-сякого взуття. Але нам це не підходить. Нам потрібен продукт хорошої якості, яку ми можемо контролювати. Тому для нас важливо, аби переважну більшість взуття виготовляли на наших власних фабриках", - каже керівник компанії Ахім Габор.

Батько Ахіма Йоахім і його дядько заснували компанію 60 років тому. Спершу вони виготовляли взуття у Гамбургу. Згодом перебралися у Розенхайм, що неподалік кордону з Італією. Це принесло компанії вигідні контракти. Фабрика також закуповувала в Італії шкіру. Торік обіг коштів становив 300 мільйонів євро.

Взуття - це пристрасть багатьох жінок. Скільки б його не було, все одно мало. Саме ця любов жінок і принесла компанії Gabor чимало грошей.

"Наш середньостатистичний покупець - це жінки, яким близько 40 років. Вони заможні, мають сім’ю. Її діти уже дорослі і незабаром покинуть домівку", - каже керівник компанії Ахім Габор.

Нині Ахім Габор намагається зачарувати своїм взуттям і юних панянок. Взути у Gabor він мріє доньок жінок, які є основою клієнтської бази.