Інженерам вдалось уникнути потворної конструкції дворівневого носу, яку доводилось бачити на презентації Caterham та попередніх кресленнях Ferrari.

Згідно вимог нового оновленого регламенту, передню частину авто опустили напрочуд плавно. Ті ж нові правила відтепер забороняють систему видувних дифузорів. Тож, аби компенсувати втрати притискної сили новий McLaren отримав куди масивніше заднє антикрило.

Суттєвих змін приречена була зазнати і вихлопна система. Ще одна суттєва річ, яка відразу кинулась в око, у Вокінгу відмовились від революційної ідеї L-подібних понтонів. В боковинах MP4-27 вже немає додаткових повітряних каналів.

Разом з усім, презентована версія боліда, підозрюємо, неповна. Черговими новинками McLaren обростатиме впродовж міжсезонних тестових заїздів.