Аби змінити думку противників щеплення МОЗ, ЮНІСЕФ та рекламні агенції взялись за пропаганду вакцинації в Україні через соціальну рекламу кампанії щодо захисту дітей від інфекційних хвороб.

"Через нещасливий збіг обставин і брак інформації певна частина батьків дуже скептично налаштована щодо імунізації в Україні. Ми провели дослідження у 2009 році і дізналися, що лише 56% українців знають для чого потрібна вакцинація", - каже представник ЮНІСКФ в Україні Юкіе Мокуо.

"Зараз у нас ви знаєте є трошки недостатнє охоплення цими вакцинаціями щепленнями, у нас як наслідок збільшилась кількість захворювань на гепатит Б, майже в два рази збільшилась кількість цих випадків. На сьогоднішній день єдиний метод - це вакцини", - каже заступник міністра охорони здоров'я Василь Лазоришинець.

Разом з тим вітчизняні медики застерігають на Україну суне навала вірусів. Зі сходу - поліміеліту, а з заходу - епідемія краснухи, тож без вакцини ніяк. Проте, переконати противників щеплення не так вже й легко. Дехто називає дії столичних та закордонних медиків істерією.

Адже переконані - незважаючи на те, що пропагувати вакцину почали більш цивілізованим методом - інформуванням про неї, методи "не має щеплення - не підеш до школи" залишаються. А не хочуть робити уколи через те, що вакцина має більше побічних ефектів ніж корисних.

"Мінохорониздоров'я виділило групу дітей, яким вакцинація може зашкодити, або взагалі убити - це непереносимість компонентів вакцин, це різні дефекти імунітету. Скажіть, як це можна виявити у дитини якій дві години зроду, якій роблять щеплення від гепатиту Б прямо в пологовому будинку. Тому для того, щоб з'ясувати чи уб'є це щеплення дитину - їй його вводять щоб подивитися", - каже президент ГО "Ліга захисту громадських прав" В'ячеслав Костильов.

Переконувати українців вакцинуватись будуть завдяки телебаченню, радіо та зовнішньої реклами, а також поширенням освітньої літератури у медичних закладах.