Зокрема, Groupon повинен забезпечити прозоре формування знижок та законність умов, а також встановити єдині правила щодо скасування знижок та компенсації збитків для всіх онлайн-покупців.

Нагадаємо, вивчення роботи Groupon розпочалося у грудні минулого року після скарги Бюро рекламних стандартів. У бюро зазначили, що компанія порушувала рекламне законодавство Великобританії понад 50 разів.

Зокрема, зафіксовано випадки, коли розмір вказаної знижки не відповідав дійсності, а послуги продавалися на сайті у той час, коли вказана компанія вже не могла їх надати.

Groupon - американський сервіс колективних знижок. Сервіс Groupon був заснований в 2008 році. За допомогою сервісу користувачі можуть отримувати знижки, які можна активувати виключно за умови, якщо ними зацікавиться певна мінімальна кількість учасників програми.

Для отримання знижки необхідно купити купон на сайті сервісу, роздрукувати його і пред'явити продавцю.

Завдяки купівлі російського аналогічного сервісу darberry.ru компанія вийшла й на український ринок.