Цей фестиваль, за словами Дениса Блощинський, був одним з проектів глобальної інформаційної компанії, спрямованої на привличения уваги до того, що ми слухаємо, що слухають наші військові, що слухають волонтери.

Мене завжди дуже дратувало, коли ми їздили з концертами по різних військових частинах по всій Україні і з кожного третього вікна чули російський шансон і російську поп-музику,
— розповів він.

Перш за все, уточнює музикант, цей проект спрямований на військові частини, на Нацгвардію, на силові структури, на СБУ і так далі. І результатом цього проекту буде випуск величезної кількості дисків, збірників на флешках, збірників друкованих та інших з табулатурою для АТО.

Музиканти розповіли про перший вже випущеному диску, і про те, які пісні до нього увійшли.

Іван Леньо, відповідаючи на питання про те, чому в Україні переважна кількість патріотичної музики в андеграунді, зауважив, що часи, коли тобі "давали" музику – пройшли. І якщо ми хочемо бути дійсно незалежним народом, переконаний він, треба вміти знайти якісну музику, якісну книжку, якісний фільм і якісний продукт загалом, бо інакше ми і далі будемо споживати те, що нам пропонують.

Кожен із нас дотичний до війни, і тому ми просто забов’язані мати в арсеналі хороші свої пісні, — запевнив виконавець.

Також музиканти розповіли про допустиму, як на їх думку, міру патріотизму. І зазначили, що останні 300 років нас намагалися заражати російським "ура-патріотизмом", тому зараз просто необхідно це змінювати і робити акцент саме на українському патріотизмі. І, за словами Блощинського, навіть гіперболізована форма патріотизму зараз не буде зайвою.

Також, на думку Леньо, величезна проблема і в тому, що ми маємо засилля російської естради та попси, але майже не маємо європейської музики. І для того, щоб цей російський контент зник, всім українським виконавцям потрібно хвалити один одного та робити спільну роботу разом, а не критикувати.

Виконавці розмовляли про необхідність дотацій від мінкульту для українських діячів культури та про можливість таким чином покращити становище в українському культурному просторі. А також про український менталітет, його відмінності від російського та про те, яким чином у цьому просторі можна використати досвід Польщі.

Більше — дивіться у сюжеті.