Тільки якщо Concordia сіла на мілину 14 січня 2012 року, то біда з “Титаніком” трапилася 14 квітня 1912.

Головна схожість між двома катастрофами - людська самовпевненість.

Costa Concordia добряче нафарширували надсучасними технологіями XXI століття. Керуючи такими чудо-машинами, обоє капітанів почувалися майже богами. І саме оманлива всемогутність стала фатальною і для Едварда Сміта, і для Франческо Скетіни.

Капітан "Титаніка" дозволив собі ігнорувати повідомлення про айсберги в океані, а італієць безвідповідально маневрував у водах із скелями.

Як визнав Скетіно, він підійшов надто близько до берега, аби привітати свого друга. Ціна привітання - кілька десятків людських життів.

Капітани "Титаніка " та Concordia під час катастроф своїх кораблів повели себе цілком протилежно. Якщо Едвард Сміт до кінця перебував з командою та пішов на дно зі своїм судном, то Франческо Скетіно одним з перших покинув лайнер.

Україну, на щастя, трагедія оминула. З 45 українців, які були на лайнері, ніхто не постраждав.

Власникам круїзного лайнера катастрофа обійшлася у понад мільярд євро: 500 мільйонів - вартість самого судна, 250 мільйонів - демонтаж корабля плюс компенсації пасажирам.

Втім, що для одних біда, для інших - оригінальна розвага. Італійські туристичні фірми одразу після катастрофи почали пропонувати екскурсії до Costa Concordia. 10 євро - і ви вже на тлі затонулого лайнера робите фото на пам’ять.