Як зазначив Антипович, методологія проведення екзит-полу достатньо подібна у всіх кампаніях.

За словами директора соціологічної групи "Рейтинг", опитування проводились на виході з 330-ти виборчих дільниць, загалом опитали понад 25 тисяч людей.

Це дуже репрезентативна вибірка для такого опитування, похибка становить не більше як 1,5% для великих значень та не більше 1% — для менших значень,
— каже Олексій Антипович.

Він додав, що опитування відбувались анонімно, виборці самостійно заповнювали бюлетені та самостійно кидали їх в урни.

Читайте також: На одній ДВК на 88 зареєстрованих виборців — 1120 бюлетенів, — Штик

Директор соціологічної групи "Рейтинг" вважає, що після понад 50 % голосів на президентських виборах "Блок Петра Порошенка" розраховував на значно більшу підтримку. Вся соціологія, яка проводилася під час передвиборчої парламентської кампанії, про це і свідчила.

Буквально в останній місяць відбувалося постійне перетікання з цього провладного електорату до іншого провладного табору, а саме до "Народного фронту" Арсенія Яценюка,
— зазначив Олексій Антипович.

Це перетікання екзит-полом фіксувалось, і як відомо — показники як "Народного фронту", так і "Блоку Петра Порошенка" є дуже схожими.

Більше — дивіться у відеосюжеті.