Крім того, торговцям, які розраховують на оптову торгівлю, поки що доводиться переважно обслуговувати роздрібних покупців.

Про це пишуть Надія і Єліанд Гоцуєнки в своїй статті для DT.UA.

Як відзначають автори, введення в експлуатацію "Столичного" дозволило багатьом киянам та жителям столичної області купувати на ньому за низькими цінами овочі та фрукти.

Якби не наплив звичайних, неторгових людей, в основному пенсіонерів, які поки що є основними покупцями, то оптовим реалізаторам "Столичного" було б непереливки", - наголошується в статті.

"Виконання одного з головних завдань оптового ринку - зниження цін у роздробі - ще далеке від реальності. Річ у тому, що за час відсутності налагодженої оптової торгівлі в країні сформувалася специфічна, багато в чому тіньова система заготівлі та реалізації плодоовочевої продукції. З появою "Столичного" вона не зникла й, схоже, зникати не планує".

"Більшість власників плодоовочевих магазинів, кіосків, лотків Києва з відкриттям "Столичного", судячи з досить скромних обсягів оптових закупівель на ньому, не кинулися закуповувати свіжу й досить дешеву продукцію, а продовжують торгувати дорогими й часто вже не свіжими овочами та фруктами, поставляючи їх переважно "з власних джерел".