У будь-якому випадку переробники вивчають попередньо ринок, і коли вони розуміють, що підняття ціни не зменшить їх обсяги виробництва, обсяги продажу. Тоді вони ідуть на такі кроки.

Сьогодні на ринку зовсім інша ситуація: купівельна спроможність населення достатньо низька, економічна криза. Тому нема сьогодні ринкових підстав для того, щоб збільшувати ціну на молочні продукти,
— каже голова Ради директорів Спілки молочних підприємств України.

Координатор молочного проекту ФАО в Україні теж запевняє — фундаментальних підстав для зростання ціни немає. Навіть є підстави для того щоб вона можливо зменшилася.

При цьому, за прогнозами фахівців, загальне виробництво молока цьогоріч в Україні знизиться на 1,5%. Насамперед через зменшення поголів'я корів в дрібних приватних господарствах. Натомість виробництво молока на великих фермах зросте на 5-6%, за рахунок збільшення продуктивності.