Мовляв, УЄФА вимагає дотримання європейських стандартів.

“В місті стоять великі щити від 18 квадратних метрів, і 36, і 62 за площею. Ми сьогодні розробляємо концепцію згідно з європейськими стандартами – це в основному конструкції 8 квадратних метрів. Головне, що їх турбує вигляд старих конструкцій, які, скажемо, сьогодні ми бачимо десь і краска обдерлася, десь обірвані”, - каже начальник головного управління з питань реклами КМДА Олег Титаренко.

“Для операторів зовнішньої реклами зменшення парку рекламних конструкцій вигідно. Тому що зараз порушено нормальне співвідношення попиту та пропозиції. В Києві зовнішня реклама продається дешевше, аніж в Харкові, чи в Донецьку, чи практично на тому ж рівні. Але при цьому рентабельність в Києві суттєво нижча”, - каже генеральний директор Групи Компаній "РТМ-Україна" Олег Невельчук.

Втім підприємці дії місцевої влади називають спробою монополізувати рекламний ринок. Фахівці ж з реклами переконані - необхідно встановити нульовий варіант для всіх.

“В центральній частині міста дуже багато реклами, але, вибачте, ці дозволи в центральній частині міста давала та ж сама влада, і від того, що буде введений мораторій по всьому місту - не виграє ніхто, окрім тих, хто має рекламні конструкції в центрі міста. Це типовий приклад адміністративного впливу на ринок, який цікавий владі перед виборами”, - каже приватний підприємець Олександр Пліва.

“Чим більше реклами, тим дешевша ціна, тим менша ціна. Ми, навпаки зацікавлені в зменшенні пропозиції для того, щоб збільшення ціни з попитом вони там якось урегулювалися. Тому взагалі задача цього всього збільшити прибутки, ніж їх зменшити. Тому для того, щоб все ж таки навести лад бажано зупинити процес, зупинити видачу дозволів, встановити такий нульовий варіант - все, що є, ми зараз реформуємо, нічого нового не ставиться”, - каже керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.

Вплине ЄВРО-2012 на рекламу і в інших містах, що прийматимуть фінальну частину Чемпіонату Європи з футболу.

“Є угода, яка підписана з УЄФА, і ця угода регламентує певні відносини по рекламі. Є просто певна реклама, яка дозволена і яка недозволена. Тому що є офіційні спонсори, їхні інтереси в першу чергу повинні бути враховані і така позиція з УЄФА нами є погоджена”, - каже міський голова Львова Андрій Садовий.

Експерти підрахували - нині тільки на території столиці розміщено майже 22 тисячі рекламних площ різного формату. Більшість - в центральній частині міста.