Про спільне виробництво домовились корпорація "Богдан", один з лідерів автомобілебудівної галузі, "Белкоммунмаш" та "Росукрелпром" в рамках засідання Міжурядової комісії з питань торговельно-економічного співробітництва під головуванням першого віце-прем’єра Андрія Клюєва та його білоруського колеги Володимира Семашка.

"Українська сторона вироблятиме кузова у місті Луцьк на потужностях корпорації "Богдан". Російська сторона постачатиме елементи систем управління для трамвая. А білоруська сторона поставляє комплектацію, яка виробляється безпосередньо на заводі "Белкоммунмаш". Основний продукт - це візки, а також частина комплектації всередині салону", - говорить віце-президент корпорації "Богдан" Володимир Гунчик.

Новий трамвай двостороннього руху має модульну конструкцію кузова та сучасний дизайн. Загальна пасажиромісткість становить майже дві з половиною сотні. "Київська адміністрація визначиться, де буде проводиться остаточна збірка. І на кожному з цих київських підприємств випускатиметься кінцевий продукт - трамвай українського виробництва. Сподіваємося, що частка України буде не менше 50%", - говорить Володимир Гунчик.

Необхідність оновити трамвайний парк України назріла давно, вважають у консорціумі. Зокрема, на початок поточного року парк трамваїв в Україні налічував майже три тисячі одиниць, з яких дві з половиною експлуатуються більше 20 років.