Цього разу це хочуть зробити в інтересах вітчизняних автовиробників, передає слова Назаренка УНН.

Експерт вважає, що незабаром уряд введе утилізаційний збір і для вітчизняних автовиробників. Адже той факт, що податок платять тільки імпортери, порушує норми єврозаконодавства. Воно стверджує, що податки мають бути однакові для усіх - і для місцевих гравців ринку, і для закордонних імпортерів.

За словами Назаренка, 5,5 тис грн утилізаційного збору в ціні, наприклад, "Лексуса" - це всього 1% його ціни. А в "Деу Ланоса" така націнка - це вже близько 8% вартості автомобіля.

Також голова ВААІД говорить, що для сплати податків імпортери можуть залучити дешеві кредити зі своїх країн. А в Україні виробники будуть змушені позичати в банків під високі відсотки.

Однак віце-президент Асоціації автовиробників України “Укравтопром” Юхим Хазан сумнівається, що утилізаційний збір можуть скасувати. Він стверджує, що податок розроблено для адаптації до європейського законодавства, зокрема до 53 Директиви ЄС.

“Що стосується закону про утилізацію:... він не може бути скасований. А що стосується ставок екологічного податку - ... є указ Президента, вони можуть бути переглянуті в ту чи іншу сторону”, — говорить Хазан.

До слова, в Україні перестали купувати іномарки через впровадження утилізаційного збору, який збільшив ціну машин. Продавці розповідають, що тільки за місяць ринок упав на 50%.