Про це повідомляє портал "Наші гроші" із посиланням на публікацію у "Віснику державних закупівель".

Фірма-переможець має протягом жовтня-грудня виконати низку завдань.

Серед них реєстрація в каталогах мережі Інтернет посилань на сайт "Укрпошти", формування переліку ключових слів для організації відповідних пошукових запитів, організація взаємодії сайту із соціальними мережами, виведення корпоративного порталу "Укрпошти" за ключовими словами у рейтингу пошуку по кожному on-line сервісу в ТОП-3 терміном на шість місяців.

Також потрібно організувати контекстну пошукову підтримку на сайтах Google, Яндекс, мережах "Вконтакте" і Facebook.

"Укрпошта" ставить завданням досягнути мінімальної кількості переходів на свій портал з Google у розмірі 8 тисяч на місяць, а з усіх вказаних пошуковиків та соцмереж – 16 тисяч переходів на місяць.

Зазначимо, що нещодавно державне підприємство "Укрпошта" підвищило тарифи на бандеролі та листи. На зростання вплинули збитковість послуг.

ТОВ "Експертцентр-М" зареєстроване в Макіївці. Засновниками фірми є Ольга Михалець (Волинська обл.), Наталія Ковальчук (м.Тернопіль) і Людмила Тондрікова (Київ).