"Якість смуги чудова. Сподіваюся, що вона буде відповідати всім стандартам. Буде допущена до посадки по всіх категорії при будь-якому мінімумі погоди", - каже командир злітно-транспортного загону ДП "Антонов" Дмитро Антонов.

Тепер аеропорт зможе приймати всі літаки без обмеження, включно з "Аеробусами" та "Боїнгами" останніх моделей. У порівнянні зі старою злітно-посадковою смугою нова більша у півтори рази і сягає 4 кілометрів у довжину і 75 метрів в ширину. Вартість добудови - приблизно 250 мільйонів доларів. За словами фахівців, завдяки новому аеродрому вже восени Донецький аеропорт зможе розпочати дальньомагістральні польоти до Пекіна. А згодом і взагалі розширити горизонти.

"Ніколи Донецьк до цього не мав можливості для дальньомагістральної авіації. Український авіаційний альянс почне з осені польоти до Пекіна. І з весни ще декілька південно-східних компаній увійдуть до Донецького порту і використовуватимуть його як транзитний хаб. Що зробить його зручним для мешканців південного сходу України", - каже віце-прем'єр-міністр України, міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Наступний важливий об‘єкт для Донецького аеропорту - будівництво терміналу з пропускною спроможністю - 5 мільйонів пасажирів на рік. Його планують завершити до кінця цього року. А у квітні 2012 відбудеться церемонія відкриття всього аеровокзального комплексу.