Про це повідомляє прес-служба Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, передає "Урядовий портал".

У дискусії взяли участь представники Держпідприємництва, Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), Американської торговельної палати (АТП), Державтоінспекції та Асоціації зовнішньої реклами.

Голова Держпідприємництва Михайло Бродський наголосив, що у європейських країнах немає такої ситуації з рекламою.

"У першу чергу, засилля реклами над проїжджою частиною автодоріг призводить до великої кількості аварій в Україні. Значно більше, ніж в Європі! Водії відволікаються. Хіба в Європі є такий безлад, як у нас!?", - наголосив Бродський.

Читайте також: В Україні хочуть прибрати 90% зовнішньої реклами

Представник ДАІ підтвердив, що аварії справді стаються через рекламні щити, які обмежують видимість.

Михайло Бродський додав, що дії Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати схожі на лобіювання інтересів певних бізнес-груп, оскільки за кордоном забороняється розміщення реклами на автодорогах. У нас же асоціації виступають на стороні рекламодавців, а не безпеки громадян.

"Я закликаю увесь бізнес бути чесними! У першу чергу, до громадян, які є споживачами та які гинуть на дорогах через рекламні щити. Колись же потрібно це припинити", - наголосив він.

Читайте також: Опозиціонери хочуть, щоб в рекламі використовували лише українську мову

Голова Служби доручив детально ознайомитися з європейським досвідом, що дозволить знайти компроміс.

Бродський додав, що на другому читанні, на якому парламентарії розглядатимуть згаданий законопроект, він буде наполягати на забороні розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною доріг.