"В Індії ми створюємо Vento і місцевий варіант Polo за ціною всього приблизно 9,3 тисяч доларів. У Китаї ми плануємо зробити більш доступний за ціною автомобіль розміром з Seat Toledo", - сказав він.

Хитрість полягає в тому, що для створення дешевого автомобіля, потрібно витягнути з нього правильну кількість "начинки", пояснив Хакенберг, додавши, що ці машини не будуть продаватися під брендом Volkswagen, а скоріше будуть мати свій власний.

Для порівняння, базовий VW Polo з об'ємом двигуна 1,2 літра продається в Німеччині за ціною від 12,45 тисяч євро, включаючи ПДВ.

Хакенберг сказав також, що компанія ще не вирішила, якого саме типу автомобіль буде виробляти з китайськими партнерами. Найімовірніше це буде місткий седан.