Для нас важливо, що говорять наші клієнти. Їхні потреби постійно змінюються, тож ми тут, щоб бути ближчими до них. Дослухаючись до них, ми вирішуємо що змінити в нашій роботі, у що ще інвестувати гроші. Ми допомагаємо малому на середньому бізнесу впроваджувати нові технології та розвивати свою справу,
— розповідає Мартін Шумахер, директор "Метро Кеш енд Кері Україна".

Так, компанія "Метро Кеш енд Кері Україна" для відвідувачів свого стенду підготувала насичену програму. Це різноманітні майстер-класи від провідних українських кухарів, презентація зі створення винної карти для власників ресторанів та дегустація вина власного імпорту.

Усього в портфелі компанії 500 найменувань. Нині власний імпорт становить 200 найменувань. Але ми розвиваємося, тому я вважаю, що згодом ми прийдемо до повністю власного імпорту. Звісно, я не враховую наших, українських виробників,
розповідає Олексій Гіжко, шеф-сомельє "Метро Кеш енд Кері Україна".

Для нас дуже важливо, щоб малий і середній бізнес в Україні успішно розвивався, тому що якщо наші клієнти будуть успішними – і нам буде добре. Нашу місію ми вбачаємо в тому щоб ділитися власним накопиченим досвідом в роботі з професійними клієнтами,
додає Юлія Пилипенко, директор з продажів "Метро Кеш енд Кері Україна".

Компанія "Метро Кеш енд Кері Україна" за роки роботи інвестувала в нашу економіку 550 мільйонів євро. Нині в країні успішно функціонують 27 магазинів, в яких задіяні 4 тисячі працівників.