Нова форма була розроблена Nike для всіх клубів Ліги. На спеціальному заході були присутні представники всіх команд NBA.

Дизайн форм серії Statement Edition натхненний великими іграми і легендарними протистояннями, прагненням команд робити великі заяви щораз, коли вони виходять на майданчик. Для кожної з команд нова форма уособлює особливий дух їх нинішнього складу.

Наприклад, команди, як Бостон, Чикаго і Клівленд вибрали чорну основу для своїх комплектів форм Statement Edition – щоб підкреслити свої силу і міць. Кожен з цих комплектів має в своєму дизайні деякі специфічні деталі. Чикаго віддало данину пошани історичного використання завитків, тоді як Клівленд зробив акцент на своєму другому логотипі. Моменти останньої слави також відображені на формі Мілуокі – Бакс розмістили по центру майки свій новий логотип.

Згадуючи багату спадщину також простежуються в формах Денвера і Філадельфії. Але, ймовірно, найбільш потужна заява зроблена у формі Голден Стейт Ворріорс. Франшиза віддає данину поваги своєму місту, Окленду, його культури і спадщини. Використавши традиційну схему дизайну, Воїни розмістили на формі напис "The Town" прямо над гербом команди, що підкреслює - клуб і жителі міста є однією сім'єю.

У міжнародному продажу баскетбольна форма Nike NBA Statement Edition з'явиться 20 листопада.