Це випливає з опитування громадської думки, проведеного серед дітей у віці від шести до 13 років видавництвом "Егмонт Ехапа-Ферлаг".

З'ясувалося, що батьки у ФРН як і раніше не економлять на своїх чадах: щомісячно кожна дитина отримує на свої потреби, в середньому, 24,80 євро - майже стільки ж, скільки в рекордному 2008 році, коли цей показник складав 25 євро.

Статистики приплюсовують до 1,6 млрд євро вартість грошових подарунків до дня народження або до Різдва. Це ще приблизно 1 млрд євро. Таким чином, щорічна сукупна "купівельна спроможність" німецьких дітей становить 2,6 млрд євро.

Згідно з даними опитування, 85% хлопчиків і дівчаток самі вирішують, як розпоряджатися кишеньковими грошима. Вони витрачаються, головним чином, на солодощі, іграшки, морозиво чи журнали.

Багато юних бюргерів (81%) воліють збирати гроші. У скарбничку йдуть насамперед великі грошові подарунки. При цьому у 75% німецьких дітей є власний ощадний рахунок у банку, а у 15% - поточний.

Діти в Німеччині, зазначив Ральф Бауер, керівник групи дослідження проблем ринку видавництва "Егмонт Ехапа-Ферлаг", наділені значною свободою вибору не тільки у фінансових питаннях. Вони, наприклад, мають у родині право голосу, коли мова заходить про те, який одяг купувати або як обставляти дитячу кімнату.

"Молодь прагне все більшою мірою брати участь у прийнятті рішень", - зазначив виконавчий директор видавництва Інго Хен. "Цю тенденцію ми спостерігаємо вже тривалий час", - додав він.