Згідно із інформацією "Вісника державних закупівель" (22.08.2013), який "Тотвельд" зобов'язується створити 20 щотижневих 20-хвилинних телепередач соціальної спрямованості про розвиток олімпійського руху в Україні, а також про виступи українців і важливі світові події, пов’язані із олімпійськими видами спорту.

Конкурент у "Тотвельда" був один — компанія "Леотрейдінг Нью" (за свої послуги просила 874 тисяч гривень).

Як відомо, два роки тому компанія "Тотвельд" (під логотипом "Хокей") отримала ліцензію від Нацради з питань телебачення і радіомовлення. Її засновник і власник спортивного каналу, пишуть ЗМІ, — хокейний клуб "Донбас" (його власником у 2010 році став Борис Колесніков).