Архів
Курси валют
Погода
1°C
3°C -1°C
  • середа
    1°C -2°C
  • четвер
    -1°C -7°C
  • п'ятниця
    0°C -8°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Новинки від Mercedes: Mercedes A 45 AMG & CLA 45 AMG та S 63 AMG

Ательє AMG потішило "гарячих" голів трьома зарядженими автомобілями. Цього разу руки навіжених інженерів зі спортивного підрозділу "Мерседеса" добралися до двох стартових моделей і флагмана марки.


Mercedes-Benz A 45 AMG & CLA 45 AMG

Mercedes вражає суперників потужністю! Новий хот-хетч А 45 AMG, а також його седаниста версія - CLA - отримали найсильніший чотирициліндровий двигун у світі.

Автомобілям відрядили дволітровий бензиновий турбоагрегат, який видає вражаючі 360 к.с.

Для порівняння, BMW M135i має у своєму запасі "лише" 320 сил. Ну, а конкурент від "чотирьох кілець" - Audi S3 - взагалі 300.

Ззовні "а-ем-гешні" хетчбек та седан помітно відрізняються від цивільних версій. Зокрема, іншою решіткою радіатора, агресивними бамперами, фірмовими 19-дюймовими дисками.

Але повернімося до техніки. У парі з дволітровим монстром працює 7-ступінчатий "робот" з подвійним зчепленням. Також на автомобілі встановили новітню систему повного приводу. У звичайному режимі усі 450 Нм обертового моменту передаються на передні колеса, однак за необхідності до 50% тяги спрямовуються на задню вісь.

Як результат - неймовірна динаміка. Сотня - за 4,6 секунди, а максимальна швидкість без електронного обмежувача сягає 270 км/год.

Ну і ціна цього безумства - відповідна. За хетч у Європі просять щонайменше 50 тис. євро, а от за седан - на 6 тис більше.

Mercedes-Benz S 63 AMG

Але все це дитячі пустощі порівняно з ось цим...

Новий Mercedes S-Class встановив абсолютно нові стандарти у всіх аспектах представницьких автомобілів - у цьому сходяться усі автоексперти.

А от його "а-ем-ге-шна" версія, за словами самих розробників, - це ще й гігантський стрибок вперед у плані динаміки. Адже автомобіль легший на добрячий центнер від попередника і має "розумну" систему повного приводу.

Лише послухайте. У версії з видовженою базою та повним приводом "Еска" їде до "сотні" всього за 4 секунди! А короткобазова модифікація із заднім приводом хоча і легша, але відстає від неї 0,4 с.

Причому двигун в обох випадках той самий - 5.5-літровий V8 з віддачею 585 сил і 900 Нм.

До купи - семиступінчатий автомат з трьома режимами роботи, адаптивна пневмопідвіска і навіть глушники, які змінюють звучання залежно від обраних налаштувань.

І все це може бути вашим за скромні 150 тис євро.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук