Про це повідомляє прес-служба Instagram.

Так, бренди зможуть додавати до Stories спеціальну іконку у вигляді шопінг-сумки. Коли користувач натискає на цю іконку, то отримує детальну інформацію про товар. А також придбати цю продукцію. Для цього навіть не потрібно виходити з додатку.

Читайте також: Соціальна мережа Instagram розпочала тестування нової цікавої функції Stories

Раніше соцмережа провела дослідження, яке показало, що Stories переглядають 300 мільйонів людей на добу. Одна з основних активностей полягає в отриманні інформації про товари.

Наразі ця функція покупки доступна для брендів Adidas, Aritzia, Louis Vuitton та інших.

Більше новин, що стосуються новин зі світу технологій, ґаджетів та штучного інтелекту, читайте у розділі Техно