Про це повідомляє прес-служба Instagram.
Так, бренди зможуть додавати до Stories спеціальну іконку у вигляді шопінг-сумки. Коли користувач натискає на цю іконку, то отримує детальну інформацію про товар. А також придбати цю продукцію. Для цього навіть не потрібно виходити з додатку.
Читайте також: Соціальна мережа Instagram розпочала тестування нової цікавої функції Stories
Раніше соцмережа провела дослідження, яке показало, що Stories переглядають 300 мільйонів людей на добу. Одна з основних активностей полягає в отриманні інформації про товари.
Наразі ця функція покупки доступна для брендів Adidas, Aritzia, Louis Vuitton та інших.
Більше новин, що стосуються новин зі світу технологій, ґаджетів та штучного інтелекту, читайте у розділі Техно