Найбільше на той час судно будували у Белфасті впродовж трьох років і закінчили у 1912-ому. Замовником виступила судоплавна компанія "Вайт Стар Лайн".

Читайте також: Одна історія. Яким був перший електромобіль задовго до появи Tesla

Каюти і громадські приміщення "Титаніка" поділялися на три класи. Найбільш розкішними і вишуканими були інтер'єри першого класу, з меблями з червоного дерева і позолотою, вітражним склом і шовковими портьєрами. Пасажири першого класу могли скористатися басейном, кортом для гри в сквош, рестораном "А-ля карт", двома кафе та гімнастичним залом.

Каюти і салони третього класу виглядали максимально просто: сталеві стіни фарбували набіло чи обшивали дерев'яними панелями.

10 квітня 1912 року "Титанік" вирушив із Саутгемптона у свій перший і, як виявиться згодом, єдиний рейс. Командував судном капітан Едвард Сміт. На четверту добу подорожі радіостанція "Титаніка" прийняла сім попереджень про айсберги, проте лайнер продовжував рухатися майже на граничній швидкості. Щоб уникнути зіткнення з крижинами, капітан наказав йти трохи південніше звичного маршруту.

Кадр з фільму "Титанік"

Під кінець недільного дня 14 квітня о 23:39 на капітанський місток доповіли про айсберг прямо по курсу. Зіткнення було неминучим. У нічній пітьмі лайнер наткнувся бортом на велетенську крижану глибу. Отримавши кілька пробоїн, судно почало тонути.

Чи можна було уникнути однієї з найбільших катастроф ХХ століття – дивіться у програмі.