Офіс Президента буде постійно діючим допоміжним органом. Головним його завданням буде організаційне, правове, консультативне, інформаційне, експертно-аналітичне та інше забезпечення роботи президента.

Дивіться, який вигляд має Адміністрація президента зараз

Посада голови Офісу називатиметься керівник Офісу Президента України.

До структури Офісу Президента України увійдуть:

  • керівник Офісу Президента України;
  • перший заступник керівника Офісу;
  • заступники керівника Офісу;
  • керівник Апарату Офісу;
  • перший помічник президента;
  • помічники президента;
  • радники президента;
  • прес-секретар президента;
  • уповноважені президента;
  • представники президента;
  • кабінет президента;
  • кабінет Керівника Офісу Президента України;
  • директорат з питань правової політики;
  • директорат з питань зовнішньої політики;
  • директорат з питань національної безпеки та оборони;
  • директорат з питань юстиції та правоохоронної діяльності;
  • директорат з питань регіональної політики та децентралізації;
  • директорат з питань економічної політики;
  • директорат з питань внутрішньої та гуманітарної політики;
  • директорат з питань інформаційної політики;
  • департамент документального забезпечення;
  • департамент з питань державного протоколу та церемоніалу;
  • департамент з питань громадянства, помилування, державних нагород;
  • департамент з питань звернень громадян;
  • департамент доступу до публічної інформації;
  • департамент управління персоналом;
  • департамент інформаційних технологій;
  • департамент забезпечення зв’язків із Верховною Радою та Кабінетом міністрів;
  • департамент забезпечення діяльності уповноважених, представників та роботи Офісу;
  • режимно-секретний департамент.

Президент особисто призначатиме та звільнятиме своїх помічників та радників.

Читайте також: Команда Зеленського не передумала переїжджати з Банкової

Тепер керівник Апарату Офісу Президента України повинен внести пропозиції щодо:

  1. умов оплати праці працівників Офісу;
  2. переліку посад державної служби, патронатної служби та посад працівників, які виконують обслуговування та встановлення категорій посад державної служби в Апараті Офісу.

В період реорганізації працівники Адміністрації Президента продовжать виконувати свої посадові обов’язки до припинення трудових відносин з ними.

Фінансове, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності Офісу здійснюватиме Державне управління справами. А Кабмін повинен визначити умови оплати праці працівників Офісу.

Що відомо про плани Зеленського на переїзд з будівлі Адміністрації Президента?

Зеленський каже, що в теперішній АП дуже складна атмосфера і президент не хоче звикати до неї. Тож глава держава планує переїхати до іншої будівлі і зараз розглядаються її проекти. А на місці нинішньої Адміністрації пропонують зробити художній музей.

У Зеленського розглядають можливість переїзду до "Українського дому", що на Європейській площі в Києві.

проект офісу президента Зеленського нова Адміністрація Президента
Проект нового офісу президента

офіс президента проект фото Зеленський
Проект нового офісу президента