Як зазначили автори в описі ролика, жанр кліпу можна визначити як поєднання двох форматів — короткометражного фільму та соціальної реклами.


Ідея кліпу виникла у лідера гурту Святослава Вакарчука під час обговорення зйомок з Володимиром Шкляревським (режисером-оператором) і Віталієм Клімовим (продюсером зйомок).

"Під час обговорення мені на думку спала така класична порівняльна картина між тим, як поводять себе люди старшого віку в Україні та люди такого ж віку в західному світі. У нас незалежно від соціального статусу, матеріального достатку, старші люди почуваються більш пригніченими, ніж на Заході, чи, наприклад, в Індії, де рівень життя подекуди значно нижчий, ніж у нас. Отже, справа не стільки і не тільки в добробуті, матеріальному забезпечені, а в більш відкритому, щирому ставленні до життя, а також у таких базових цінностях, як особиста внутрішня свобода і взаємоповага незалежно від віку, статусу та поглядів", — пояснює музикант.

Вакарчук зазначив, що цим відео хотів показати, що завжди є привід над чим задуматись та не має жодного приводу нічого не робити.

"Адже, на мою думку, щасливими стають ті, хто за жодних обставин не опускає руки", — вважає музикант.

Читайте також: Вакарчук почув Донбас