У зв’язку з цим на сайті "Кримський міст" підбили підсумки, що вдалося їм за цей час зробити.

Читайте також: Як окупанти змінили "Керченський міст": свіжі фото

"За два роки було побудовано основні конструктиви автодорожньої частини мосту: занурено палі, сформовано опори, встановлено прогонові конструкції. Більш ніж наполовину було виконано роботи з ключових елементів залізничної частини споруди. Занурено 95% паль, сформовано 190 з 307 опор, зібрано понад 40 тисяч з 160 тисяч тонн металоконструкцій прогонових конструкцій", – зазначається у матеріалі.

Як підкреслюють окупанти Криму, найскладніші роботи щодо будівництва мосту пройшли в 2017 році.

"Будівельники з'єднали береги Тамані та Керчі автомобільними прольотами, звели у фарватері дві великі опори висотою 35 метрів, на які встановили судноплавні арки. Морська операція з транспортування та підйому на проектну висоту габаритних конструкцій в умовах моря стала першою в практиці вітчизняного мостобудування", – додають вони.

Зауважимо, що у будівництві мосту беруть участь понад 13 тисяч осіб, які "працюють цілодобово та за будь-якої погоди".

Свої здобутки окупанти також представили у альманасі "Кримський міст. Хроніка будівництва 2016-2018" – понад 150 сторінок тексту з цифрами та фактами, цитатами учасників проекту, проілюстровані фотографіями.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що для будівництва "Керченського мосту" використовується токсичний пісок.