Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Пенсійна реформа: хто є хто у парламенті, та чому усі зусилля можуть бути марними

      2652
      Пенсійну реформу прийняли, що далі?
      Пенсійну реформу прийняли, що далі?

      Пенсійна реформа розділила український парламент на дві частини: проукраїнську та проросійську.

      Хто є хто в парламенті?

      Згідно з голосуванням, ми бачимо, що всі проукраїнські сили, в незалежності від політичних поглядів, намірів, дуже часто ворожнечі, проголосували та підтримали пенсійну реформу.

      Тобто, всі проукраїнські сили, які розуміють, що український пенсіонер – це громадянин України, який сьогодні у скруті (отримувати мінімально 60 доларів на місяць – насправді катастрофічно мало навіть в рамках азійсько-африканських країн). Депутати розуміють, що потрібно підтримати такого пенсіонера. Більше того, вони розуміють, що потрібно реформувати сам пенсійний фонд, перетворити його з корупційної клоаки у ефективно працюючий офіс. До того ж, вони знають, що це треба змінювати, тому що країна має рухатись вперед, а доплачуючи українським пенсіонерам, країна ще більше запускає ринкові відносини всередині самої держави, тому що купівельна спроможність збільшується як мінімум на 10 мільйонів громадян.

      Читайте також: У жовтні підвищені пенсії отримають не всі пенсіонери

      В той же час, проросійські політики не захотіли підтримувати урядову реформу, придумуючи до тисячі причин, чому вони не будуть голосувати, та й взагалі не з’явились на голосування.

      Ці дві партії, які надзвичайно сильно асоціюються сьогодні з Кремлем, дали нуль за підвищення пенсій пенсіонерам. Нуль, який насправді повпливає на електоральні настрої населення. І якщо сьогодні зробити соціологію, можна помітити, що електорат надзвичайно незадоволений. Бо всі розуміють, що депутатам треба маневри для політичних ігор. Суспільство розуміє, що політики часто звертаються до популізму, дуже часто ставлять власні інтереси вище загальнодержавних.

      Але коли питання йде про такі "тонкі" речі як пенсія для найбідніших, для найнезахищенніших, то все ж таки і парламент, і уряд, і президент мають все зробити для того, щоб ці зміни впровадити і підняти пенсію. Тому що це депутатам робити не складно, треба просто одним пальцем натиснути кнопку.

      В той же час, деякі з них дозволили собі просто не прийти на це голосування, що насправді є негативом, хоча й чітко демонструє лінію розподілу проукраїнських і проросійських сил в парламенті.

      Парламент набрав швидкість

      Пенсійна реформа, за яку вже проголосували, демонстує, що парламент набрав динаміку, рухається вперед.

      Спочатку освітня, потім пенсійна, і тепер черга медичної реформи...

      До речі, щодо медичної реформи, зараз постає надзвичайно важливе питання – коли вона буде прийнята і хто стане головним драйвером цієї реформи.

      Ми бачимо, що є Гройсман, Супрун, фракція "Самопоміч", які рухають цю реформу. Але велике питання, чи захоче решта сесійного залу, в тому числі і партії коаліції, підтримати, наприклад, цих трьох двигунів реформи і все ж таки змінити ставлення населення і до медицини, і до розприділення коштів.

      Читайте також: Фактор Радикальної партії став визначальним при голосуванні за пенсійну реформу, - експерт

      Про пенсійну реформу

      Повертаючись до пенсійної реформи, вона не ідеальна. Це ще не ті зарплати, які би хотіли бачити наші виборці. Тому говорити, що це такі заслужені лаври – не варто.

      Не треба питання пенсійної реформи тепер викидати з порядку денного. Адже її необхідно комплексно доповнити низкою законів, які б могли реально покращити з однієї сторони соціально-економічний стан уже нині існуючих пенсіонерів, з другої – дати реальну перспективу і бачення розвитку пенсійного ринку. А також введення нових фінансових інструментів, яких у нас немає для молодого покоління: тим, хто сьогодні закінчує школу, тим, хто закінсчує університет, тим, хто почав працювати і здобув 3, 5, 10 років свого першого пенсійного стажу. Всі вони повинні розуміти, чи буде пенсії, чи ні, якою вона буде, скільки, в які пенсійні фонди відкладати, чи, можливо, краще інвестувати в землю, нерухомість і потім з того отримувати проценти, чи краще взагалі сьогодні купувати біткоїни. Тобто держава має запропонувати бачення як мінімум років на 50 вперед.

      Зрозуміло, що це все можна робити в комплексі з іншими великими проектами, типу реформи ринку землі, чи медичної, чи освітньої, але тим не менше, таке бачення має бути запропоноване. Воно мусить бути доповнене і у фінальному варіанті реалізоване.

      Тоді населення зрозуміє, що хоче жити в своїй країні, хоче інвестувати. І це, до речі, багато в чому зупинить відтік капіталів. Бо два останні роки населення інвестує у нерухомість закордоном по мільярду доларів. Це надзвичайно страшна цифра, яка демонструє недовіру до своєї держави.

      Якщо пенсійна, ринку землі, медична реформи і спрощення ведення бізнесу зможуть послати меседж своєму населенню, що в країну варто інвестувати, а не виводити гроші у Польщу, Іспанію, де купується нерухомість, то вже в цьому році кожен інвестований мільярд в Україну дасть 5 мільярдів приросту в інших галузях економіки. Тому ці закони, які можуть бути прийнятими, тільки стимулюватимуть економічний розвиток.

      Щоправда, навіть при найкращому розвитку подальших подій у ВРУ, залишається не закритим найголовніше питання країни – питання корупції.

      Вирішені вищеперераховані питання і подолання корупції в комплексі дійсно виводять країну на новий рівень. Але не вирішене питання корупції ставить під сумнів усі сьогодні прийняті реформи.

      Читайте також: Семенуха: Підвищення пенсій – це ще не реформа. Системно нічого не змінили

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук