Одні з популярних у Росії акторів зняли серію роликів, у яких розповідають про свої вподобання напередодні виборів Президента України. Тільки так і можна слухати їхні дискусії на тему українських виборів.
Читайте також: Росія поспіхом добудовує Кримський міст: з'явились нові фото та відео
Кожен ефір російського телебачення, будь-то чи новини, чи ток-шоу – усе присвячене Україні. А ведучі однієї з найбільш пропагандистських програм 60 хвилин – Ольга Скабєєва та Євгеній Попов стежили за результатами екзит-полів першого туру у прямому ефірі, щоправда у ютубі.
Свою зацікавленість українськими виборами намагались замаскувати неповагою – зробили із синьо-жовтого прапора скатертину.
Російські пропагандисти застелили стіл синьо-жовтим прапором
А вже по оголошенню результатів першого туру, не зважаючи на їх визнання усім світом, очікувано почали заявляти про фальсифікацію. І вже підготували законопроект, що не визнаватимуть результатів. Адже в Україну не допустили російських спостерігачів.
Додалося роботи російському телебаченню, коли кандидати почали кликати один одного на дебати. Тоді Скабєєва навіть благородно зголосилася бути незалежним модератором. А потім навіть вирішила й взагалі зіграти роль кандидатки в президенти.
Та яку б нісенітницю в Росії не несли, мета одна – посіяти відчуття хаосу.
У нас залишились симпатики Росії, не зважаючи на 5 років війни. Це є та база, на яку Росія може спиратися, для того, щоб розхитувати тут ситуацію, сподіваючись, що в цьому хаосі або розвалиться Україна, або Захід втомиться, і дозволить, РФ впливати та наводити тут порядок,
– розповів експерт Майдану закордонних справ Олександр Хара.
Для цього вони навіть залучили стару гвардію Януковича, зокрема екс-прем’єр-міністра Миколу Азарова.
Читайте також: У Росії назвали причину, через яку країна готова вийти з Ради Європи
Та ця надмірна увага до України лише підтверджує, що Росію хвилює, чи буде майбутній президент прихильним до Москви. І дія російської пропаганди помітно слабне. Тож Росія б'ється у конвульсіях, щоб хоч якось впливати на українську аудиторію.
Так раніше тиснули й на Польщу. Зараз це в минулому, тож можливо колись облишать нас.