Автономні автобуси WEpods

У Європі на маршрут виходять автобуси без водіїв. Автономні "електрошаттли" WEpods мають з’явитися на дорогах загального користування у Нідерландах вже до кінця листопада. Це невеликі машини, які пересуваються на автопілоті, розробка французьких робототехніків. Обрати маршрут системі допомагає GPS-навігація, а про перешкоди на дорозі попереджають спеціальні датчики.

Стежити за роботою автопілота буде диспетчерський центр через встановлені у кабінах машин камери відеоспостереження. За допомогою спеціального мобільного додатка пасажири зможуть забронювати собі місце в салоні, а також вказати початкову та кінцеву точки маршруту.

Дивіться також: У США створили екзоскелет, у Лондоні представили ракетомобіль

Мабуть, одним з головних недоліків автономних маршруток є те, що вони доволі компактні і вміщають не більше шести пасажирів. Ну і, звісно, швидкість — WEpods здатні розігнатися максимум до 25 кілометрів на годину.

Дисплей LaMetric

Нещодавно розробники повідомили про старт масового виробництва їхнього дітища, а днями заявили, що вже незабаром перші замовники отримають свої ґаджети. LaMetric — це настільний дисплей — "для дому та офісу".

Окрім години, він може показувати новини, температуру, відображати оновлення пошти на Gmail, стан на рахунку PayPal та ще багато корисної для життя і бізнесу інформації. Зі своїм проектом "розумного годинника" львівський стартап Smart Atoms вийшов на Kickstarter ще минулого року. Необхідну суму у 70 тисяч доларів тоді вдалося зібрати за якихось дві доби. А поставити на конвеєр український ґаджет погодився один з найбільших у світі виробників електроніки — компанія Foxconn.

Літальний апарат Perlan 2

Людина не перестає кидати виклик небесним просторам: цього разу замахнулася дістатися меж земної атмосфери на планері. Перший політ у стратосферу запланований на 2016 рік. Мета його суто наукова, до того ж, це буде рекорд висоти для крилатих літальних апаратів. Наразі у США успішно провели перші випробування.

Літальний апарат Perlan 2 пролетів на висоті 1,5 кілометра над штатом Орегон. На старті його буксирував звичайний літак, далі планер — з розмахом крил у 25 метрів — набрав швидкість за допомогою енергії вітру та перейшов на автономний режим.

Perlan 2 — проект однойменної некомерційної організації. 5 мільйонів доларів профінансувала компанія Airbus, а більшу частину технічної роботи виконали волонтери.