Такий статус місто здобуло за результатами дослідження, проведеного організацією Economist Intelligence Unitу у 33 країнах Європи. Експерти зазначають, що Лондон найбільше цікавить покупців-іноземців через значний вибір магазинів з широким асортиментом товарів, а також велику кількість культурних пам’яток. Водночас, мандрівники можуть купити тут не лише елітні товари та антикваріат, але й звичайні товари широкого вжитку.

За столицею Великобританії у рейтингу шопінг-столиць йдуть Барселона, Мадрид, Париж та Рим.

Експерти дослідження зазначають, що не завжди популярні серед туристів міста є привабливими з точки зору вдалого шопінгу.

Так, до прикладу, традиційний лідер серед туристів - Париж - у шопінг-рейтингу опинився на 4 місці.

У іспанських Мадриді та Барселоні відзначають хорошу кухню та низьку вартість товарів відомих брендів.

На шостому місці опинилася столиця Німеччини - Берлін, що випередила Лісабон, Амстердам, Прагу та Будапешт.

Російські міста Москва та Санкт-Петербург опинилася на 19-му та 29-му місцях відповідно.

Дві останні позиції посіли Осло та Женева.

Українська столиця розділила 26 позицію із шотландським Едінбургом. Автори дослідження відзначають, що серед особливостей київського шопінгу, передусім, зручний та тривалий час роботи крамниць, а також можливість поторгуватися. Увага приділяється й тому, що в Україні одна із найслабших валют у Європі та дешевий громадський транспорт.

Водночас, Київ має найнижчий бал у рейтингу за критерієм якості готелів.

Зазначимо, при складанні рейтингу експерти використали 38 критеріїв у п’яти підкатегоріях: магазини, доступність, зручність, готелі і транспорт, культура і клімат.

Найпильнішу увагу звертали, зокрема, на наявність широкого вибору магазинів та готелів, а також якість обслуговування у них, представленість брендів та цін тощо. Експерти враховували також кваліфікованість персоналу, зокрема, володіння іноземними мовами.

У центрі уваги експертів також опинилися транспортна інфраструктура та клімат міста.

Дослідники відзначають, що туристи у питанні шопінгу віддають перевагу європейським містам, американські та азійські користуються меншим попитом. А статус лідера шопінг-туризму стимулює міста розвивати інфраструктуру та приваблювати більшу кількість мандрівників та шопоголіків.