І він обіцяє бути насиченим і гарячим. Вже до кінця поточного року влада обіцяє здати майже всі об'єкти. За рік до початку футбольного свята урядовці інспектували міста, що прийматимуть чемпіонат. Прогнози - оптимістичні.

“Вже за рік на цьому стадіоні та на інших, що будуються та вже побудували в Україні, триватиме запекла футбольна боротьба за Європершість. Водночас, в містах, що прийматимуть Чемпіонат, неозброєним оком видно - роботи ще вистачає. Втім, керівництво країни оптимістично обіцяє встигнути”, - каже журналіст Ганна Іваненко.

Головною проблемою у підготовці до Європершості у Львові донедавна було будівництво стадіону. Нині тут робота йде за графіком, навіть, коштів на все вистачає. Вже готові 70% даху. Почали зводити дренаж футбольного поля. Найближчим часом привезуть і встановлять крісла для глядачів.

“Ніяких проблем не має. Держава профінансувала повністю, навіть з великим авансом”, - каже директор будівництва на стадіоні у Львові Василь Огородник.

“Все йде по плану. Восени стадіон буде зданий”, - каже віце-прем'єр-міністр України, міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Самі ж львів'яни стриманіші в оцінках.
“Дороги робляться. Був біля стадіону, то будують так само. Не стоїть робота. Ну я думаю, що за рік може і встигнуть, не знаю”, - каже львів'янин Ігор.

“Я багато буваю в Польщі. Поляки вважають, що вони не готові до проведення Євро, тому, що там напівзакінчені стадіони. Але загальний стан інфраструктури зовсім інший ніж у нас”, - каже львів'янка Мар'яна.

А от у Харкові вже навіть встигли протестувати новий Міжнародний аеропорт. Сотні студентів перевіряли його пропускну спроможність.

“Наше завдання – забезпечити 1300 пасажирів на годину. Я вам хочу сказати так, в середньому, на кожен рейс ми витрачаємо 20-23 хвилини”, - каже гендиректор Міжнародного аеропорту "Харків" Володимир Васильченко.

"Всі перевірки швидкі і зручні. Перевіряли паспорт, талон та особисті речі", - каже Інна.

“Я чув про старий аеропорт, який і зараз в не найкращому стані. Цей, в порівнянні зі старим, набагато кращий”, - каже Нікіта.

У Харкові проблем із підготовкою майже не лишилося, вважає міський голова. Єдина проблема, як і у всієї держави - дороги.

“Що стосується доріг – це біль нашої країни. В цьому напрямку ми працюємо. Зараз йде сезон реконструкції та будівництва нових доріг, в нас зараз роблять 52 дороги”, - каже міський голова Харкова Геннадій Кернес.

На Донецьку "Донбас Арену" вже не раз виходили футболісти. Стадіон тут відкрито 2009 року. Щодо аеропорту - будують новий пасажирський термінал, вже проклали понад чотири кілометри нової злітної смуги. Проблемними залишаються знову ж таки дороги.

“Закінчити кільце міське і дорогу між кільцевою та стадіоном”, - каже віце-прем'єр-міністр України, міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Втім, Колесніков не врахував ще однієї проблеми, про яку у квітні говорив президент УЄФА Мішель Платіні - Донецьку не вистачає готелів.

“Про той дефіцит, який є на сьогоднішній день ми знаємо. Ми працюємо над тим, що його покрити. Ми вчора показували, де в нас буде розміщений кемпінг-парк, який дасть можливість - якщо ми після 2 грудня будемо знати, хто буде грати в Донецьку, яку кількість очікувати - підтягнути цю справу”, - каже перший заступник міського голови Донецька Микола Волков.
Тим часом, Київ вийшов на фінішну пряму підготовки до Євро. Готовність національного спорткомплексу "Олімпійський" тут оцінюють у майже 85%. В жовтні обіцяють здати стадіон в експлуатацію. Аеропорту "Бориспіль" залишилося звести новий пасажирський термінал "Д".

“Якщо брати будівничу готовність – то це приблизно 50%, якщо ще плюс обладнання, то це 60-65%. Обладнання все готове. Воно поступово надходить, по мірі будівничої готовності монтується”, - каже начальник служби розвитку планування Держаеропорту "Бориспіль" Нінель Герасименко.

Опозиціонери хоча й вірять, що усі об'єкти добудують вчасно, втім нарікають на суттєву проблему - корупційну.

“Мені дуже шкода, що під дахом Євро відбувається, і під гаслом боротьби з корупцією відбувається значне здорожчання об'єктів, що фінансуються з державного бюджету, і, відповідно, значна частина не використовується за призначенням. Це є серйозна проблема”, - каже перший заступник голови партії "Батьківщина" Олександр Турчинов.

Вже за кілька днів, 15 червня в Швейцарії відбудеться спільне засідання УЄФА та оргкомітетів України й Польщі. Чиновники звітуватимуть, а УЄФА визначиться, чи поділяє загальний оптимізм керівників країн.