Великий Цирк цьогоріч вперше завітає на автодром Будди, відповідно жоден з пілотів не володіє досвідом пілотування на абсолютно новій трасі. Тож саме симуляції можуть надати додаткову перевагу над суперниками.

“Вирушаючи на нову трасу, ми не можемо сподіватись на архів давньої інформації. Тому роботу на симуляторі необхідно розпочинати за кілька місяців до Гран-прі. Після створення віртуальної траси можна братись за розрахунок сил, які діють на болід. Це дозволяє оцінити навантаження на гуму. А якщо додати ще й рівень абразивності асфальту, можна визначити темп руйнування покришок. А це - найважливіший фактор при виборі тактики”, - каже керівник департаменту досліджень Ferrari Ніл Мартін.

Траса в Індії наче сподобалась обом пілотам Скудерії. Як Фернандо, так і Феліпе назвали її властивості унікальними. З перепадом висот та сліпими зонами гальмування знайомились, працюючи по 6 годин в день.

“Ми розпочинали біля 9:00, а завершували приблизно о 15:00. Впродовж цього часу пілоти робили по 15-20 спроб. А це десь 70 кіл дистанції. Залежно від поставленої мети, досліджували новинки, аналізували різні версії налаштувань, опираючись на базовий варіант”, - сказав керівник відділу вдосконалення симулятора Ferrari Габріеле Деллі Коллі.

Наскільки точними виявились дані симулятора Масса та Алонсо матимуть нагоду дізнатись вже у п'ятницю, коли стартують вільні заїзди першого в історії Формули-1 Гран-прі Індії.