Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Платний в'їзд до центру Києва: чи готові водії платити за паркування

      В'їзд у центр Києва можуть зробити платним. Так міська влада хоче розвантажити столичне середмістя за зразком європейських столиць.

      "Правила паркування в місті Києві, оплата 10 гривень за годину", – ці чіткі правила паркування і штрафи за їх порушення, аби зацікавити населення їздити в громадському транспорті. Та це лише перші кроки на шляху до розвантаження центру столиці. Експерти поступово хочуть ввести платний в'їзд до середмістя столиці.

      Читайте також:  Експерт приголомшив даними щодо реальної кількості "євроблях" в Україні

      Журналісти 24 каналу вирішили зробити експеримент і перевірити чи готові люди платити. Так, імітуємо ситуацію, що в'їзд і паркування в центрі вже зробили платним. Ціна 50-100 гривень. Що на це скажуть водії?

      "Нехай спочатку зроблять парковки, а тоді вже будемо розглядати оплату", – сказав водій Ігор. 

      "Я вважаю, що це неправильно", – відповів водій Євген. 

      Я не готовий платити. Чому? Бо грошей немає,
      – зазначив водій Едуард. 

      "Я готовий платити 100 гривень, щоб закінчилося це свавілля", – запевнив водій Володимир. 

      Під час експерименту гроші у людей ніхто не брав. Хоча, як виявилось, більшість людей готові платити лише в тому випадку, якщо натомість провадять гідні місця для паркування. А це, як виявилось, буде ще не скоро.

      В Інституті Генерального плану міста Києва заспокоюють: перш ніж зробити в'їзд платним, побудують нові парковки. І не тільки.

      Ми повинні побудувати хордові магістралі, яких у нас немає, які дозволять об'їхати центральну частину міста. Також побудувати додаткові мости, побудувати перехоплюючі паркінги,
      – наголосив начальник Інституту Генерального плану міста Києва Сергій Броневицький.

      Муніципальна влада хоче запозичити європейський досвід який полягає у тому, щоб їздити центром на власному авто було невигідно.

      "Щоб на громадському транспорті із точки А до точки Б киянин міг швидше доїхати, ніж на приватному транспорті. Цей принцип реалізується у всіх світових столицях. Другий принцип – це приорітет пішохода над автомобілем", – прокоментував Броневицький.

      Читайте також:  Розмитнення авто на "єврономерах": у Раді зробили резонансну заяву

      Такий комплексний підхід, за словами експертів, допоможе подолати затори.

      "Така велика кількість автотранспорту на одного містянина! До речі, у нас показник цей один з найвищих у світі. На цьому шкодувати не можна, тому що є сутність міста, зробити його зручним, комфортним для нашого спільного проживання. Тому це саме ті значимі речі, в які треба вкладати гроші", – переконаний юрист Лаврентій Царук.

      Зараз це лише плани. І втілити в життя їх зможуть не раніше 2020 року. 

      Автор: Олена Кук
      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук