Пряма трансляція на
Останні випуски

Поломка "Експрес Київ-Бориспіль": пасажир не встиг на літак і "влетів на гроші"

Поломка "Експрес Київ-Бориспіль": "Укрзалізниця" вибачилася,  але пасажир на літак не встиг
Поломка "Експрес Київ-Бориспіль": "Укрзалізниця" вибачилася, але пасажир на літак не встиг / rbc.ua

Через поломку поїзда, один з пасажирів не встиг на літак. "Укрзалізниця" розслідує причини технічної несправності залізничного експреса "Київ-Бориспіль" та обіцяє докласти максимуму зусиль, щоб така ситуація не повторилася знову.

Про це повідомляє "Укрзалізниця" у себе на Facebook-сторінці.

24 канал повідомляв, що у п'ятницю, 30 листопада, з Києва запустили рейковий експрес до Борисполя. Та вже 1 грудня, швидкісний експрес з Києва до аеропорту "Бориспіль" зламався в дорозі.

Читайте також: Аварія потяга в Росії: на військовій техніці помітили ознаки, як у тієї, що воює на Донбасі

Наголошується, що про ситуацію, що склалась було оперативно повідомлено відповідні служби аеропорту "Бориспіль", щоб забезпечити посадку на рейси пасажирів, які перебували у поїзді. Крім того, в "Укрзалізниці" додала, що за таких погодних умовах, що склалися, свої поїздки слід планувати завчасно та брати до уваги можливі форс-мажорні обставини.

Однак, Громадське повідомляє, що все ж таки один з пасажирів не встиг на літак і змушений був купити новий квиток за 550 доларів.

Я мав летіти з пересадкою в Досі, Катар. Запізнився і купив квиток на завтра за 550 доларів,
— розповів Даніель.

Решту рейсів і пересадок йому переставили. 

Голова "Укрзалізниці" Євген Кравцов у себе на Facebook-сторінці попросив вибачення у пасажирів, та зазначив, що всі пасажири встигли на свої рейси.

 

powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Коментарі