Про це свідчить повідомлення "Укрзалізниці" у Facebook.

24 канал повідомляв, що в охочих придбати квитки на поїзд через онлайн-сервіс "Укрзалізниці" виникли проблеми через некоректну роботу цього сервісу. Усе тому, що навантаження на сервіс замовлення квитків на поїзд онлайн зросло у 6 разів.

Читайте також: "Укрзалізниця" призначила нові поїзди, що з’єднають схід України із центром та заходом

Наразі роботу онлайн-системі сервіс booking.uz.gov.ua стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 години, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів,
– пояснили в "Укрзалізниці".

У компанії також порадили, що у разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у за телефоном: 044 591 19, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.

"Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14:00 до 20:00", – зауважили в "Укрзалізниці".