"Зростання спостерігається практично у всіх національних мережах, оптових і роздрібних магазинах", — повідомив комерційний директор компанії "Істерн Беверідж Трейдінг" Шпортко В'ячеслав.

Секрет успіху простий — напій повністю відповідає очікуванням більшості покупців. Результати маркетингових досліджень показують, що споживачі міцних напоїв все частіше віддають перевагу класичній горілці. А саме такою, еталонною і створеною за класичною рецептурою, і є "Рідна Роса". У складі — тільки спирт і вода, ніяких добавок і пом'якшувачів. Смак напою зрозумілий і звичайним людям, і іменитим дегустаторам. Восени 2015 українська горілка отримала найвище визнання на міжнародних конкурсах в США — "Beverly Hills Awards" (Каліфорнія) і "New York International Spirits Competition" (Нью-Йорк).

Горілка ТМ "Рідна Роса" належить українській компанії "Істерн Беверідж Трейдінг" (ТМ "Medoff", "Природна колекція", "Наша Марка", "Хуторок", "Мърная"). Обсяг виробництва напою в 2014 році склав 380 тисяч дал (7,6 мільйонів пляшок 0,5 л).