Відповідну думку озвучив заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко.

За словами політика, у ці гроші не входить навіть капітальний ремонт контактної мережі. Не входить і ціна регламентних робіт, які потрібно було робити раз на п`ять років – наприклад, замінити ескалатори.

"І зараз у нас потребують ремонту 36-37 ескалаторів, одночасний ремонт яких відразу потягне на 400 мільйонів гривень. Якщо ці гроші включити в тариф і сказати: "Кияни, ви отут рік поїздите, ми вам за рік замінимо всі ескалатори", – напевно, почнеться проблема", – наголосив Крамаренко.

Крамаренко додав, що щомісяця метрополітен отримує близько 4 мільйонів гривень надходжень від реклами, але цих коштів на ремонти не достатньо.

До слова, у МНС визнали, що київське метро небезпечне для пасажирів.