Всього за 4 тижні рекламна кампанія села, яку ініціював сільський голова, зібрала понад 10 тисяч "лайків" у Facebook і зробила його відомим щонайменше у 35-ти країнах.

У своєму відео-зверненні мер Обермуттен пообіцяв вивішувати на стінах сільських домівок фото усіх, хто натиснув "лайк" на сторінці кампанії. Охочих виявилося більш, ніж достатньо. За частотою згадувань у швейцарських соціальних мережах та ЗМІ село випередило Джастіна Бібера, Леді Гагу та бренд Coca-Cola.

Про Обермуттен дізналися понад 60 мільйонів осіб у всьому світі, а відвідуваність туристичного кантону Граубюнден, де розташоване село, зросла на 250%.

Можливо, ідеєю варто скористатись й українським посадовцям?