Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Retail & Malls Summit 2018: як заробляти на "шопінгу вражень"

      Retail & Malls Summit 2018
      Retail & Malls Summit 2018

      26 квітня 2018 відбудеться третій щорічний Retail & Malls Summit, організований Platforma і Malls Club Ukraine & Belarus.

      Retail & Malls Summit 2018 присвячений досвіду роботи із сучасним покупцем через призму актуальнішого тренду у рітейлі – "шопінгу вражень".

      Час, коли споживач відвідував торговий центр виключно з метою зробити покупки, пішло без вороття. Мейнстрім-поведінка сучасного споживача перетворила звичний шопінг на спосіб самовираження і отримання задоволень, а торгові локації – у місця для зустрічей, сімейного спілкування, релаксу і навіть для демонстрації статусу і культурних переваг.

      Торгові центри стали частиною споживчого лайфстайлу і генераторами "шопінгу вражень". Здатність торгового об'єкта забезпечити клієнту шопінг емоційного досвіду безпосередньо визначає фінансовий успіх і потенціал розвитку.

      Retail & Malls Summit 2018: "шопінг вражень":

      • 200 + топ-менеджерів і власників ТРЦ, роздрібних операторів, експертів в питаннях Customer experience management;

      • 10 покрокових інструкцій для реалізації концепції "шопінгу вражень" у компанії;

      • Можливість забезпечити стабільний розвиток і прибутковість компанії в умовах реалій сучасного споживання;

      • Здатність бути на одній хвилі з клієнтами, розуміти їх ціннісні потреби.

      У Retail & Malls Summit 2018 будуть презентовані кейс-доповіді експертів компаній: "Сільпо", "Цитрус", "Фокстрот", USUPSO Ukraine, UAmade, "Укрпошта", SOVA, Jewelry House, Socar, ТРЦ Gulliver, Arricano Real Estate Plc, Flow & Architecture, Watcom Group, GfK Ukraine

      Спеціальний гість Retail & Malls Summit 2018 – пан Uğur BERK, Генеральний директор одного з 5 найбільших торгових центрів Стамбула – IstinyePark Shopping Center

      Серед питань, які будуть розкриті спікерами Саміту:

      – Що таке "шопінг вражень" і як його використовують українські роздрібні компанії?

      – Який маркетинг відповідає концепції "шопінгу вражень"?

      – Кампанії, які підвищують основні KPIs (прохідність, частота, конверсія, чеки, задоволеність і лояльність)

      – Як сформулювати свою ціннісну пропозицію споживачеві мовою "шопінгу вражень"? Цінова політика і нові враження: як вони пов'язані?

      – Як в концепції "шопінгу вражень" використовують основні споживчі тренди (новий досвід, простота, digital)?

      – Як робити споживачеві ціннісне пропозицію "нових вражень" в умовах мультиканального середовища?

      – Яка методологія монетизації "шопінга вражень" релевантна українським рітейлерам?

      Детальніше про спікерів та умови участі в Retail & Malls Summit на сайті.

      Реєстрація на Retail & Malls Summit 2018 на сайті Retail Platforma і по телефону: 044 232 98 40; 0507365909.

      До зустрічі 26 квітня 2018 на Retail & Malls Summit 2018: шопінг вражень!

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук