Активізацію споживчого кредитування вони пояснюють економічною стабілізацією в країні та впевненістю громадян у завтрашньому дні.

“На початку люди починають брати в кредит електроніку і побутову техніку, значить вони впевнені в майбутньому на 1-2 роки, якщо Ви впевнені в майбутньому на 3-5 років, то беруть в кредит автомобілі, та якщо Ви ветеран - в майбутньому, на 7-15 років, беруть іпотечні кредити”, - каже маркетинг-директор "Ельдорадо" Антон Василевський.

Фінансові установи, у свою чергу, також почали збільшувати пропозиції для своїх клієнтів.

“Якщо на початку року ми могли бачити 5-6 пропозицій з боку банків з роздрібного кредитування, то зараз серед наших конкурентів ми нарахували 11-12 пропозицій у різних каналах продажів. Модель поведінки у клієнта змінилася, тому що зараз основну складову при виборі товару і його придбанні поглинає Інтернет”, - каже директор блоку споживчого кредитування "Альфа-Банку" Марина Дутлова.

Зауважимо, споживче кредитування - одна з найбільш дохідних операцій українських банків. За оцінками банкірів, реальний заробіток фінустанов, за вирахуванням всіх витрат, становить 15-20% річних. Наразі ефективна ставка банків за споживчим кредитами може досягати 60% річних.