Про це пише газета "Экономические известия" із посиланням на прес-службу російського підприємства.

Російська сторона і раніше не приховувала бажання скоротити участь у цьому проекті партнерів з України і навіть ставила під питання право отримання роялті "Прогресом".

"Зараз є велике бажання навести порядок в інтелектуальних правах власності на ці двигуни. На мій погляд, участь РФ в їх фінансуванні та створенні очевидна", - заявив в липні директор російського реструктуризованого НВЦ "Салют" Владислав Масалов.

За його словами, Мінпром РФ почав активну роботу з узаконення прав "Салюту" на випущені в Запоріжжі двигуни з метою "змінити взаємини, щоб вони були дійсно партнерські".

Для цього Україні було запропоновано створити СП з частками 50 на 50, яке отримало б права на двигуни, які призначені для літаків "Ан-70".

Водночас гендиректор запорізького МКБ "Прогрес" Ігор Кравченко припустив, що створення СП щодо двигуна "Д-27" можливе, але тільки тому, що створення цього агрегату поки перебуває на стадії освоєння серійного виробництва.