Інтернет-гігант планує ввести систему ідентифікації користувачів, які купують в соціальній мережі рекламу, пов'язану з американськими виборами, повідомяє Forbes.
Читайте також: Новий алгоритм Facebook — ніж у спину ЗМІ та бізнесу
Facebook відправлятиме на електронну адресу користувача унікальний код, який рекламодавець повинен буде ввести, щоб завершити покупку реклами, пояснила представник компанії Кеті Харбат. За її словами, код стане доказом того, що рекламодавець перебуває на території США.
Однак, на думку автора публікації Емми Вуллакотт, це рішення є "низькотехнологічним" для компанії, яка намагається вирішити проблему "російського втручання" у демократичні процеси США ще з минулого року.
Проблема в тому, продовжує журналістка, що іноземні уряди з легкістю обійдуть цю систему, орендуючи американську поштову скриньку і знайшовши людину, яка буде відслідковувати вхідні повідомлення, або просто використовуючи переадресацію пошти. Крім того, система стосуватиметься лише тих, хто використовуватиме в рекламі ім'я кандидата, що балотується.
Вуллакотт нагадує, що Facebook звинувачують у тому, що, почасти за допомогою цієї соцмережі, Росія вплинула на президентські вибори у США в 2016 році. Вважається, що РФ витратила 100 тисяч доларів на рекламу, розміщену на платформі напередодні виборів.
Читайте також: Facebook is watching you: коли соцмережа знає про тебе все
Нагадаємо, раніше представник компанії в Європі Саймон Мілнер повідомив, що Facebook на вимогу британських парламентарів проведе розслідування щодо потенційного впливу Росії на Brexit.