У рамках угоди компанія організовує в Австралії рекламну акцію нового альбому виконавиці. Таким чином Перрі вбила двох зайців - змінила імідж, отримала багатого спонсора.

У рамках акції відвідувачі 25 розташованих в Мельбурні та Сіднеї кафе Baskin Robbins-зможуть отримати безкоштовну порцію морозива, якщо назвуть пароль - ім'я співачки. Відзначимо, що це не єдина рекламна акція Перрі в Австралії. 12 серпня співачка дасть в Мельбурні концерт на підтримку альбому.

Новий студійний диск Кеті Перрі називається "Teenage Dream". Він має надійти в продаж в Північній Америці 24 серпня, у всьому світі - 31 серпня 2010 року. Першим синглом з альбому стала випущена 7 травня пісня "California Gurls". У записі цієї композиції взяв участь репер Снуп Догг.