Британський інтернет-сайт MyJobGroup.co.uk провів опитування однієї тисячі співробітників британських компаній і виявив, що майже 6% з них проводять більше години робочого часу на сайтах соціальних мереж. Якщо порівняти це з 34-мільйонною британською робочою силою, то це означає близько 2 мільйонів чоловік "висять" у соцмережах більше години робочого часу. У Великобританії — 8-годинний робочий день.

"Це може мати негативні наслідки для продуктивності багатьох компаній", — сказав керуючий директор Myjobgroup.co.uk Лі Фейер.

У фінансовому вираженні, за оцінкою MyJobGroup.co.uk, потенційні втрати можуть досягати 14 мільярдів фунтів-стерлінгів. В цілому 55% британських службовців визнали, що користуються доступом до соціальних мереж на роботі. З іншого боку, якщо 14% опитаних вважають, що соціальні мережі знижують ефективність їх роботи, то 10% дотримуються зворотної думки.