Мотоцикли марки «Harley-Davidson» давно перетворилися зі звичайних мотоциклів на неабиякий предмет гордості. Генрі Форд, який називав чотириколісні авто не розкішшю, а засобом пересування, не зрозумів би останні тенденції захоплення двоколісним вело-мотоциклом… Саме останні здійснили нездійсненне - зі звичайного вело-мотоциклу перетворилися на культовий засіб розкоші. Шкода, але пишатися поїздкою на «харлеї» поки не можу – заважає страх перед будь-яким автоматизованим засобом пересування (півтора роки тому мала гіркий досвід «розбивання» на моторолері (!!!!), а це,уявіть, навіть не звичайний мотоцикл). Відтак, традиційно, займаюся виключно спогляданням з позиції звичайного глядача, а не водія ( я навіть заводити, не те, що водити їх, не вмію). А ще люблю «слухати» їх характерне – har-har-har-har! До речі, мотоцикли мають не лише унікальний вигляд, а й унікальний звук. Свого часу його навіть хотіли запатентувати, але в дев’яностих відмовилися від цієї ідеї. Цього року особисто я лишилася в захваті від «електрички» - Harley-Davidson Еlectra Glide. До речі, назвали його так через те, що на цій моделі вперше застосували електростартер (хоча, як на мене, від цього мотоцикли лише втратили свою чарівність – заводити таку машину звісно краще «диркаючи» ногою, а не просто використовувати ключ ). Відтак, моя рекомендація – їздіть на «електричці». Прихильників саме цих «байків» достатньо по всій країні, втім саме в столиці їх найбільша концентрація. Не зважаючи на лімітовані місця для «зльотів», сидячи в офісі нерідко почуєш як «дирчить горло мотора» старого доброго «Харлі». Але досвідчені прикорювачі «харлеїв» радять українцям все ж таки тривалі подорожі – наприклад, траса Київ-Одеса. Там і асфальт новіший (ну,не так новіший, як без вибоїн), і свіже повітря …без свіжих вихлопів. Втім, найбільше мене вразили не самі моделі мотоциклів, а чудова, я б сказала, бездоганна робота рекламних, не побоюсь цього слова, геніїв компанії. Без зайвих слів на кількох фото вони спроможні продемонструвати - «Harley-Davidson» для справжніх чоловіків. Фото: «Я ніколи не дозволю дружині керувати ним, принаймні, допоки їй не виповниться 18» Фото: «Тур «Harley-Davidson»» Фото: «Досить мріяти» Фото: «Дозволь вітру бути наодинці в твоєму волоссі» І хто ж встоїть перед такими чоловіками? Як раз це і є однією з переваг «харлея» (це я вам кажу, як представниця жіночої половини людства ). Що ж до недоліків – їх не менше, ніж «плюсів». Високовартісна філософія такого розкішного засобу пересування не у ціні його придбання, а у вартості догляду за ним. Адже лише «скелет» мотоцикла коштує від 17 тисяч євро. Тоді як у кругленьку суму випливе високоякісний бензин (яким пишається не кожна АЗС в нашій країні), ремонт мотоцикла (поїздок українськими автошляхами не уникнути так чи інакше), ну , і звісно, тюнінг «машини» та водія (від китиць на кермі до шкіряних куртки, штанів, рукавиць, черевиків і всього, що буває шкіряним у «пілота» «Harley-Davidson» ). Навіть, попри те, що в Україні відкрили офіційний магазин «Harley-Davidson» - це не робить його товари дешевшими… Відтак, вартість і догляд - одні з сотень і навіть тисяч причин, що можуть стати між Вами і цим мотоциклом, але, разом з тим, все це варто бодай хвилини, проведеної на мотоциклі зі 107-річною історією і гучним ім’ям - «Harley-Davidson». Фото: 17 тисяч євро – ніщо у порівнянні з такими емоціями Фото: wordpress.com motorcyclistonline.com www.sostav.ru www.blogcdn.com www.dancewithshadows.com